Despre importanta alimentatiei si aspectul pielii de invidiat

Majoritatea dintre noi ne nastem cu o piele sanatoasa si frumoasa, dar cu toate acestea pe masura ce imbatranim pielea noastra devine tot mai putin capabila sa faca fata proceselor de imbatranire si factorilor externi.

Factorii favorizanti in aparitia ridurilor si a imbatranirii aspectului pielii sunt: fumatul, prea multa expunere la soare, consumul de crescut de alcool, dieta dezechilibrata si saraca in nutrienti, lipsa de somn, prea mult stres si genetica de asemenea, ocupa un loc printre acestia.

 

Acestea fiind spuse haide sa vedem ce masuri trebuie sa luam pentru a ne pastra un ten luminos:

  • Inainte de toate trebuie sa retii faptul ca hranirea pielii se face din interior !
    Ar fi bine sa stim ca nu exista alimente "minune" care trebuiesc consumate zi de zi si nici alimente care trebuie sa le evitam pentru totdeauna. Insa, cu toate acestea anumite vitamine si minerale prezinta un rol important in sanatatea pielii, cum ar fi de exemplu vitamina A, vitamina C, riboflavina, niacina, piridoxina, vitamina E, Zincul si Seleniu.
    Vestea buna este ca o dieta atenta si cat mai variata ofera toate aceste substante nutritive, iar eu iti enumar cei trei pasi de urmat daca iti doresti un aspect al pielii de invidiat.
  • 1) Varietatea este cheia
    Cel mai important sfat alimentar de urmat este sa alegi o gama larga de produse alimentare. Acest lucru este esential, deoarece nici o grupa alimentara exclusa nu iti poate furniza echilibrul de care ai nevoie. Asadar, studiile arata ca o dieta cat mai echilibrata, compusa din toate grupele alimentare principale poate sa ofere toti nutrientii esentiali pentru sanatatea pielii, luptand cu efectele imbatranirii.
    Include zilnic in alimentatia ta cel putin 5 portii de fructe si legume si vei beneficia de o cantitate optima de antioxidanti care te vor proteja de factorii nocivi, factorii poluanti si vor interveni in regenerarea pielii.
  • 2) Nu uita sa te hidratezi
    Este foarte important pentru sanatatea pielii sa consumi multe lichide. Aici poti sa incluzi apa (nimic nu ii poate lua locul principal pentru o hidratare optima), dar si ceiaurile neindulcite care te vor ajuta sa iti "golesti" organismul de toxine.
    Atentie insa nu exagera nici cu ceaiurile, deoarece chiar daca sunt din plante si acestea au principii active.
  • 3) Atentie la consmul de alcool
    Daca este consumat in cantitati ridicate alcoolul cauzeaza deshidratare (precum si afectiuni hepatice, cardiace si tensiune arteriala). Pielea deshidratata poate dezvolta cu usurinta riduri, deoarece va avea o elasticitate mult mai scazuta.

    Pentru iubitorii de ciocolata nu am vesti proaste, deoarece 2-3 patratele de ciocolata neagra, ofera antioxidanti necesari pentru sanatatea si protejarea pielii.
    Ne mai ramane inca un aspect important si anume, renuntarea la fumat. Fumatul accelereaza procesul de imbatranire al pielii, si contribuie la aparitia ridurilor.
    De asemenea, nu uita sa iti oferi timp pentru relaxare si odihna suficienta. Aceste lucruri de cele mai multe ori uitam sa le facem in zilele agitate de astazi, iar cat despre activitatea fizica...

Sportul si dieta echilibrata sunt cheia pentru o silueta de invidiat si un aspect frumos al pielii !

Fiti buni cu voi si alege-ti sanatatea :) 

Cu drag,
Flavia

Lasa un comentariu

Nume
Email
Verificare + =
Posteaza-l
0

Budinca de ovaz la cuptor

Daca esti in pana de idei si nu mai stii ce sa mai adaugi la masa de dimineata, aceasta

Citeste mai departe
Importanta unui stil de viata sanatos la MENOPAUZA

Instalarea menopauzei aduce o serie de modificari hormonale  (printre care un nivel scazut al

Citeste mai departe